Wednesday 27 December 2017

Wealth dragons forex trading


Deal Maker Intensive Zdobądź bilety na to wyprzedane wydarzenie Kup bilety Ludzie nieustannie domagają się inwestycji w nieruchomości, które ograniczają ich możliwości. W tym zaawansowanym programie dowiesz się, jak osiągnąć najlepszy możliwy zysk z ofert nieruchomości. Nauczone przez pioniera opcji najmu i światowej sławy eksperta od nieruchomości, Vincenta Wonga, nauczysz się umiejętności, które są unikalne i niedostępne na żadnym innym kursie. Odkryj, jak można układać transakcje, które pozwalają na większą elastyczność i przynoszą większe zyski niż tradycyjne oferty. Dowiedz się mniej znane strategie na nadzwyczajne zyski Dowiedz się, jak sfinansować swoje oferty bez hipoteki lub depozytu Dowiedz się, jak sprawić, aby transakcje działały we wszystkich warunkach rynkowych i odkryć, jak stać się bogatym zasobem i bogacić się w pieniądze. Ekspres Deal Zdrowych Smoków Intensywni ludzie nieustannie domagają się o inwestycjach w nieruchomości, które ograniczają ich opcje. W tym zaawansowanym programie dowiesz się, jak osiągnąć najlepszy możliwy zysk z ofert nieruchomości. Nauczone przez pioniera opcji najmu i światowej sławy eksperta od nieruchomości, Vincenta Wonga, nauczysz się umiejętności, które są unikalne i niedostępne na żadnym innym kursie. Odkryj, jak można układać transakcje, które pozwalają na większą elastyczność i przynoszą większe zyski niż tradycyjne oferty. Dowiedz się mniej znane strategie na nadzwyczajne zyski odkryj, jak sfinansować swoje oferty bez hipoteki lub depozytu Dowiedz się, jak sprawić, aby transakcje działały we wszystkich warunkach rynkowych i odkryć, jak stać się bogatym zasobem i bogactwem gotówki. Przeczytaj więcej Londyn 10 marca 2017 09:30 Wiadomość do milionów Jest to intensywny trzydniowy program, ale mający na celu nauczenie podstawowych umiejętności wymaganych, aby stać się skutecznym i potężnym mówcą. Większość ludzi ma tak wiele obaw związanych z wystąpieniami publicznymi. Pod koniec tego programu uczniowie są zawsze zaskoczeni, jak skutecznie pokonali swoje obawy i wielu z nich kontynuuje program World Class Speaker Mastery. Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne prezentacje, stań się bardzo kompetentnym mówcą, znajdź swój głos i roześlij wiadomość, aby dowiedzieć się, jak możesz zarobić sześć liczb w weekend. Przeczytaj więcej Londyn 17 Mar 2017 09:30 Ultimate Forex Camp To wydarzenie jest dla Ciebie, aby opanować Forex, ten intensywny trzydniowy program szkoleniowy prowadzony przez eksperta w zakresie handlu finansowego, ma na celu nauczyć cię, jak robić to, co bankierzy inwestycyjni w Mieście mają robili od lat. Ty też możesz zarabiać, handlując tymi zaawansowanymi metodami, które możesz wykorzystać w dowolnym miejscu. Poznaj tajemnice wewnętrzne i techniki, które mogą zapewnić Ci maksymalną wolność finansową. Przeczytaj więcej Londyn 07 kwietnia 2017 09:30 Intensywny akcelerator biznesu Kurs ma na celu pomóc właścicielom firm w nauce nowych umiejętności. Od zautomatyzowanych systemów po nowe strategie marketingowe, kurs ten zrewolucjonizuje Twój biznes. Nasi trenerzy to wiodący konsultanci biznesowi, którzy wiedzą, jak sprawić, by nieudany biznes okazał się bardzo zyskowny. Dowiedz się, jak ważny jest branding, a także wszystkie inne aspekty pozycjonowania firmy na nowoczesnym, przepełnionym rynku. Przeczytaj więcej Londyn 21 kwietnia 2017 09:30 Intensywny Technopreneur Jak odkryć PROFITABLE pomysły, aby zwiększyć swoje szanse na sukces i Sprawdź swój pomysł, aby upewnić się, że powodzenie przed uruchomieniem go Opracuj projekt technologiczny, nawet jeśli nie wiesz, jak napisać linia kodu i Dowiedz się, jak i gdzie zlecić na zewnątrz, aby nie było pojęcia, że ​​nie można go wdrożyć. Pod koniec szkolenia będziesz wiedział, jak sprzedawać swój produkt online przy minimalnych kosztach i maksymalizować zyski. Jak sprzedać, zanim zaczniesz się rozwijać, abyś mógł uzyskać pierwszego klienta przed rzeczywistą premierą. Czytaj dalej Londyn 28 kwi 2017 09 : 30Greg Seckers Dowiedz się, jak wymienić nazwę produktu Scam Review. Learn ToTrade Typ produktu: URL handlu na Forex: learntotrade. co. uk Typ oszustwa: Forex Pozwól mi wyjaśnić, jak po raz pierwszy spotkałem się z Gregiem Seckerem i jego oszustwem "Learn to Trade". Przewiń 2 lata do 21 listopada 2017 roku, a ja siedziałem w ExCel w Londynie, czekając, by zobaczyć samego Wilka z Wolfstreet. Jordon Belfort wszedł na scenę, aby porozmawiać o motywacji. Powodem, dla którego tu byłem, było to, że 5 miesięcy wcześniej byłem na odwyku leczonym z powodu nadużywania narkotyków i alkoholu. Moje życie było absolutnym bałaganem, ale podczas mojego pobytu w odwyku jedynym dozwolonym urządzeniem cyfrowym był mój rozpalony, a jako wielki fan filmu Leonardo Dicaprio o wybrykach Jordona Belforta w latach 90. miałem obie jego książki na mój temat . Ku mojemu zdziwieniu obie książki dotyczyły przede wszystkim zdrowienia i tego, jak Jordon przezwyciężył uzależnienie po odrobieniu. Poczułem się trochę związany z tą historyjką o chłopcach, więc gdy okazja, by go zobaczyć, pojawił się i wziąłem to. Ale nie było to, czego oczekiwałem. Rzeczywistość była taka, że ​​Jordon wziął udział w scenie przez 45 minut podczas imprezy, która była wymieniona jako trwająca od 9 do 19, a zaraz potem Grega Seckera. Greg był dobrze przedstawiony, wyartykułowany i pozornie autentyczny we wszystkim, co mówił, aż do momentu, w którym zaczął rozmyślać o swoim Lamborghini Aventador. W tym momencie wstałem i wyszedłem, zostawiając kilku kolegów, którzy przyszli ze mną na to wydarzenie, aby obejrzeć, jak się rozwija. Wiedziałem, co nadchodzi, byłem na wystarczającej liczbie seminariów sprzedaży, aby wiedzieć, kiedy jestem sprzedany, i to było dokładnie to, do czego byłem sprzedany. Najpierw Greg Secker opowiadał o swoim niesamowitym systemie forex, mówiącym o liniach obrotowych i pokazującym, jak zrobić 20 tys. W ciągu godziny. Nie słuchałam tego, byłam poza paleniem łańcucha w rześkim zimowym powietrzu, zastanawiając się, dlaczego, kurwa, byłam w Londynie 5 tygodni przed Świętami Bożego Narodzenia, sprzedana przez bandę oszustów, podczas gdy moja rodzina była w Hiszpanii. Na szczęście jeden z moich kolegów zanotował w swoim programie stworzonym przez Success Resources, który właśnie spotkałem w moim biurze, co pobudziło moje pragnienie napisania tego bloga. W każdym razie, po tym, jak nudzę się na zewnątrz i, co ważniejsze, jest zbyt zimno, by móc stanąć na zewnątrz, wróciłem, żeby zobaczyć, o co chodziło Gregowi Seckerowi. Kiedy wszedłem, pokazywał wideo swojej latynoskiej pokojówki czyszczącej jego dom i pomyślałem, że to ten facet, kurwa, naprawdę. i szybko wyruszyłem z powrotem. Po około 2 godzinach moi koledzy wyszli z audytorium i zaczęli mi opowiadać, w jaki sposób Greg zaoferował specjalną zniżkę na naukę swojego systemu Forex dla pierwszych osób, które mogły zejść na dół i zarejestrować się. Podsumowując, facet zarobił około 100 tys. W rejestracji, w oparciu o liczbę osób, które pośpieszyły na scenie, chcąc zapisać swoją kartę kredytową i numery telefonów do tego sprzedawcy oleju węża, aby następnie zabrać zespół ludzi do zadzwoń do tych frajerów i jeszcze bardziej ich upsell. Było dla mnie jasne, że tak naprawdę Greg zarabia pieniądze, a nie przez handel. Tam jest artykuł na stronie strażnika theguardianbusiness2017feb12this-man-can-nanake-you-rich-or-can-he, który rozwiązuje te same problemy w 2017 roku, kiedy jego firma nazywała się Knowledge to Action. To nie był tylko Greg, który też tryskał bzdurami, był też inny arogancki facet, Andy Harrington, który sprzedawał kursy mówienia na seminariach, nie mogłem uwierzyć własnym oczom i uszom oglądającym piramidę na żywo przede mną, tak było. mrocznie sprytnie i absurdalnie pogardliwie oszukańcze, że w połowie spodziewałem się, że drużyna uderzeniowa Interpolu zaatakuje i wywiezie ich wszystkich do więzienia. Sprzedaż ta trwała nudne 10 godzin, ale ludzie zostali, ponieważ obiecano, że Jordon powróci na końcu gościnnych głośników, co przyciągnęło pokoje. Byłem zdumiony tym, jak ludzie podrzucili to gówno, nie mówili tak motywująco jak Tony Robbins, to ludzie próbowali sprzedawać gówniane produkty za pomocą tak popularnej nazwy jak Jordon Belfort u szczytu swojej popularności w wyszukiwarkach Google po tym, jak Scorsese zbrodniarzy Wolf Wallstreet . Jak bardzo sprytnie. Tak więc dowiedziałem się o Gregu Seckerze i od tamtej pory nie znalazłem jeszcze szczęśliwego klienta jego, w rzeczywistości kilka dni temu, ForexSignals opublikował artykuł o tym, że Greg Secker nie tylko prosi swoich klientów o pieniądze, ale aby zachęcić ludzi do pożyczania pieniędzy od krewnych i przyjaciół, aby uprawiali swoje pieniądze na jego absurdalnie wysokiego ryzyka strategii forex. Ile kosztuje kurs Grega Gdzieś pomiędzy 5 tys. 8211 25 tys. Dość obłąkanych praw Nie mam wątpliwości, że Greg Secker zarabia na sprzedaży swojego systemu, a nie na systemie. Widzisz liczby, które Greg twierdzi po prostu, nie mają żadnego sensu. Jeśli ten facet może zarobić 20 tys. W ciągu godziny, to dlaczego jego firma Fundacja Grega Seckera jest tak mało warta. companycheck. co. uk searchtermgregsecker według companycheck. co. uk jego firma jest warta mniej niż 6k. Postanowiłem też spojrzeć na Learn to Trade Limited, i to zupełnie bezużyteczne. Po dalszych poszukiwaniach w końcu dowiedziałem się, że Knowledge to Action jest firmą na szczycie, a ta firma wydaje się warta -1.2m, więc czy naprawdę możesz ufać temu facetowi? skomplikowana sieć firm jest dla mnie jasna, że ​​najprawdopodobniej wykorzystuje podatkową strukturę podatkową, aby ukryć swoje nieuczciwie uzyskane zyski, aby zmniejszyć swoje zobowiązania podatkowe. Ale poczekaj, drugie zarobki na rynku forex nie podlegają opodatkowaniu w Wielkiej Brytanii, więc oznacza to, że jego majątek nie pochodzi z handlu, ale z innych działań biznesowych podlegających normalnemu opodatkowaniu. W związku z tym nie wierzę, że Greg Secker może pomóc każdemu, ale samemu sobie, i żebym go unikał. Aby odwiedzić Gregs, nauczysz się handlować na stronie internetowej, kliknij czerwony przycisk lub, aby sprawdzić mój system liczbowy, aby zarabiać pieniądze, kliknij zielony przycisk. Byłem na którymś z jego seminariów w hotelu Durban Hilton, 7 listopada 2018 r., Mówiono, że to on go zaprezentuje, ale inny indyjski gość zrobił prezentację, która brzmiała zbyt dobrze, by była prawdziwa, jeśli chodzi o ich oprogramowanie, a także R 84 000 za kurs, który trzeba zapłacić, ale prezenter powiedział, że 8210 subsydiuje około 50 osób, które dołączą jako pierwsze, więc zapłacą około 24 000 R $ i pewną zmianę. Użyto tego samego systemu, który mówi ludziom, że są ludzie, którzy już rejestrują się na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Samochód dnia był Bentley Oprogramowanie obiecuje tylko 1 szansę na utratę. Nie przyłączyłem się, uważałem cenę za zbyt wysoką i wszystko było zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe. Następnego dnia zadzwonili do mnie, pytając o seminarium i chęć dołączenia, oferując dodatkowe zniżki, po tym, jak wysłali e-mail z informacją, że pozostały trzy miejsca. Przyszedłem właśnie z jednego z jego oszustw w Göteborgu w Szwecji. Najgorsze jest to, że dostałem zaproszenie przez e-mail od Morningstar. Jeśli dostanę e-mail od Morningstar, nie oczekuję, że będzie to oszustwo. Wstydź się, Morningstar Dobra recenzja i tak naprawdę to prawda. Większość seminariów jest pełna bullshitness. Najlepiej uczyć się na własną rękę z różnych zasobów. To nie gwarantuje dochodu nigdzie. I8217m jest ofiarą, my nawet próbujemy opublikować komentarze na jego profilu na Facebooku, gdzie to oprogramowanie jest promowane, ale te komentarze w tajemniczy sposób znikają ze ściany, ludzie są tak wściekli, to wszystko jest fałszywe To oni usuwają te komentarze, ponieważ oni ujawniają swoje oszustwo Ta firma to oszustwo. Trzymaj się z dala od nich. Greg secker był sprzedawcą, który nie ma pojęcia o handlu. Nigdy nie handlował i nikogo nie uczył. Jeśli jedna osoba wyjdzie i powie, że tak, Greg mnie nauczył, a potem zadzwoń do mnie, jak tylko chcesz. Kurs ten kosztuje 2000 za 2 dni, a nauczysz się tylko podstawowych rzeczy, które możesz znaleźć online w 10 minut. Pierwszy dzień kursu 9-3: 00 to tak zwany trener opowiadający o swoim życiu życie ojca. Ile jego sąsiadów jest od niego zazdrosnych. Ile dziewczyn zadaje mu numer Jaki samochód prowadzi. Pozostałe 2 godziny i kolejna całość powie ci bardzo podstawy handlu, jak to, co jest długie, co jest krótkie. I będą również wspominać, że nie musisz się więcej uczyć, ponieważ nasze oprogramowanie zrobi wszystko za Ciebie. Cóż, nie ma to miejsca, ponieważ jest to maskowana wersja MT4. Istnieje wiele odpowiednich programów handlowych. Pod koniec tego dwudniowego kursu popchną cię do wydania 20 000 na swoim rachunku transakcyjnym. Będą sprzedawać ci swoje oprogramowanie i indeks swoich usług brokerskich. Który jest również własnością Grega, ale ty tego nie wiesz. Teraz większość transakcji zawieranych za pośrednictwem ich oprogramowania i ich brokera trafia do kieszeni. Don8217t pada ofiarą tych sępów. Jeśli nie wierzysz w nic, co powiedziałem tutaj, ja lub jakakolwiek inna osoba, proszę, zrób to i nie zapomnij podzielić się z nami swoim doświadczeniem, gdy rozwalisz swoje życie. Pokój dobry dzielenie się. bardzo dziękuję. Cieszę się, że znalazłem twój artykuł. Niedługo się zarejestruję, aby wziąć udział w seminarium na Filipinach w przyszłym miesiącu. I pomyślał o poszukiwaniu, najpierw o Gregu Seckerze przed rozpoczęciem seminarium. Chyba nie muszę marnować czasu na jego seminarium. Wielkie dzięki Darmowe seminaria otwierają oczy, moim zdaniem jest to trudne. Mogę się mylić, to tylko moja opinia, że ​​handluję od około 6 lat i prawie samemu się uczę. Nie osobiście uczestniczyłem w jego kursie, ale oglądałem nagranie całego dwudniowego seminarium. Nie zapłaciłem ani centa. Myślałem, że to było genialne. Zmieniło to cały mój pogląd na handel. Zastosowałem jego strategie i zrobiłem tysiące. Nie mówię, że jego metody są bezwartościowe. I8217m pyta, czy jego bogactwo pochodzi z handlu czy ze sprzedaży jego metod handlowych. Ta branża FOREX jest ogromna, a liczba oszustw jest w toku. Ci ludzie są czystymi marketerami i wykorzystują w pełni marketing i programy edukacyjne. Głównie nowicjusze są uwięzieni w tych oszustwach. Learn to Trade UK prowadzi również biznesmen Greg Secker. Raz zaproponowano mi kurs na 1600, a normalna cena wynosiła 3000. TRUST ME, FOREX TO NIE ŁATWA ZADANIE. TO BIERZE, ABY UMACNIAĆ I OSTATECZNIE NIE SZYBKI SCHEMAT. Seminarium prowadzone jest przez Knowledge to Action (KTA), pomysłodawcę biznesmena Grega Seckera. Greg jest właścicielem Learn to Trade, globalnej firmy zajmującej się edukacją handlową (learntotrade. co. uk), SmartCharts Software (smartchartssoftware), najnowszej technologii handlowej i Capital Index (capitalindex), nowej, ekscytującej firmy brokerskiej. Po krótkim wprowadzeniu do handlu walutami 8216dos i 8216don8217ts8217 szybko staje się jasne, że dwudniowa dyskusja, w której uczestniczyliśmy, nie wystarczy. Jeśli chcemy nauczyć się, jak robić poważne pieniądze, będziemy musieli zapłacić za więcej szkoleń. 8220 Za nasz program pobieramy nieco ponad 13 000, więc nie wszyscy, 8221 prezenter ostrzega. Innymi oszustami są Wealth Dragons. Brałem udział w 3-dniowym kursie Forex Elite dostarczonym przez Hither Mann w marcu 2018 roku. Kurs był reklamowany wcześniej podczas konferencji Business Lifestyle, w której uczestniczyłem w listopadzie 2018 roku w hotelu Ibis przez Wealth Dragons. Oceniam tylko kurs elity FOREX, ponieważ jest to jedyne doświadczenie, jakie miałem do tej pory z Wealth Dragons. Krótki wniosek z przeglądu jest taki, że kurs nie dotrzymał obietnicy. Albo na poziomie edukacji podczas 3 dni kursu, albo na wynikach stosowania strategii nauczanych na kursie. Aby rozwinąć: W ciągu 3 dni kursu wydano znaczną ilość czasu na sprzedaż programu mentoringu (10 000) i chociaż mam świadomość, że jest to w jakiś sposób oczekiwane I8217m, biorąc pod uwagę czas spędzony podczas tego kursu, który był powyżej tego, co uważam za dopuszczalne. Ponadto, w wielu przypadkach prezenter nie docenił poziomu intelektu widowni, który w wielu przypadkach zawodził, by odpowiedzieć na pytania, głównie na specyfikę samych strategii. O wynikach: przetestowałem strategie, których uczono nas w trakcie kursu przez znaczną ilość czasu zgodnie z zalecanymi zasadami. Pomimo tego, że strategie te miały przynosić pozytywne wyniki w czasie (tj. Zyskowne transakcje przezwyciężyły ogólny wpływ negatywnych transakcji), moje doświadczenie było całkowicie przeciwne. Mogę teraz powiedzieć, że żadna z tych strategii nie działa i że na koniec tego okresu końcowym rezultatem jest strata. Byłem w kontakcie z resztą grupy, która uczestniczyła w kursie elity FOREX i mają takie same doświadczenia. Mogę spokojnie stwierdzić, że nie jest to obserwacja indywidualna, ale zbiorowa. W tym miejscu muszę powiedzieć, że podczas kursu prezenter kilkakrotnie wspominał, że ważne informacje wymagane do pełnej strategii działania zostały nam odebrane i że było to możliwe tylko podczas programu mentoringu. Innymi słowy, aby strategie osiągania wyników musiały być zapisywane do mentora-statku. Nie jestem pewien, czy to jest poprawne, ale moim zdaniem jest to nie do zaakceptowania i powinno być nam wcześniej przekazane. W świetle powyższych wyników nie polecałbym tego kursu i wątpiłbym, aby wziąć udział w innych kursach z Wealth Dragons, biorąc pod uwagę to doświadczenie. Wealth Dragons prowadzi również programy edukacyjne Property Business. CZYSTY MARKETING i różne osoby z tej organizacji dzwonią do mnie tak wiele razy i próbują sprzedać swój bezwartościowy kurs8230. Zarabiają na życie sprzedając, a nie z handlu8230 Nie marnuj swoich ciężko zarobionych pieniędzy8230Dokonuj badania przed inwestowaniem8230 FOREX nie jest łatwe i powinno być inwestycja długoterminowa, doświadczeni handlowcy dążą tylko do 3 zwrotów miesięcznie 36 lat. Abdul Haji 15072018 dla mnie Po południu Selvarajah, Hope wszystko jest dobrze, próbowałem zadzwonić do ciebie, ale dotarłem do twojej poczty głosowej. Proszę, daj mi znać, lepiej oddzwonić. Z poważaniem, Abdul Haji Trading Consultant Naucz się handlować 8211 Wiodącym traderem Edukacja Tel. 0207 751 8900 Faks. 0207 736 4779 DDI: 0203 384 6855 abdul. hajilearntotrade. co. uk learntotrade. co. uk do Abdul Dzień dobry Abdul, dziękuję za aktualizację. Niestety rozmawiałem z moimi rodzicami, którzy głównie zapewniają fundusze. Odrzucili moje wymagania i wynika to z obecnego stanu finansów moich rodziców. Wrócę do ciebie w przyszłości, jeśli uda mi się zabezpieczyć fundusze. Dziękując z góry za uwagę. Dzięki amp BR Selva 15 lipca 2018 roku o 14:30 Abdul Haji napisał: Po południu Selvarajah, Hope wszystko w porządku, próbowałem do ciebie zadzwonić, ale dotarłem do twojej poczty głosowej. Proszę, daj mi znać, lepiej oddzwonić. Z poważaniem, Abdul Haji Trading Consultant Naucz się handlować 8211 Wiodącym traderem Edukacja Tel. 0207 751 8900 Faks. 0207 736 4779 DDI: 0203 384 6855 abdul. hajilearntotrade. co. uk learntotrade. co. uk PRZYJDŹ DO DOBREGO STUFF

No comments:

Post a Comment